Monday, October 12, 2009

Thermo ohh Thermo !!!!

Thermo ohh Thermo....

Aku suka thermo

Aku sayang thermo

Aku cinta thermo

Aku akan tetap pulun untuk mendekati mu

Aku tetap kan berusaha untuk memahami mu

Wawawa...

Abis weekend aku untuk mu sahaja

Itu baru 1bab...

Xberbabbab lain lagi..

Xpe2 sket2 aku semakin memahami mu

Alhamdulillah...

Suka2...1st aku siapkan mu dengan kudrat ku sendiri

Tanpa tindakan copying =)

Yg selama ini itulah jalan ku lalui sokmo

Tp kali ini aku bina sendiri jalan 2

.......

Thermo ohh thermo..

Aku kan tetap sayang cinta suka kan mu

Tetaplah mu dlm memory ku

Supaya senang ku nk search semasa final nanti...

Jom kita sambung ber”dating” lagi..

Nukilan semasa study thermo,

sesudah siap asignment


TERIMA KASIH YA ALLAH ...

No comments:

Post a Comment