Sunday, October 4, 2009

Tujuan ku ????

"pe tujuan mg wat blog ni gmie?"tnye seorg shabat ku ini...
entah aku pun xthu..xreti nk jawap gane...

main ligat fikiran aku mikir nape la tujuan aku mikir nk wat blog ni...pastu terlintas la..dulu2 aku berangan2 nk wat diari aku sndiri...lain kali bleh baca...ehmmm jadi aku rase bleh la kot blog ni jadi diari elektronik aku..bleh la kongsi2 suka duka aku dgn orang lain(yg elok ambil pangajaran,buruk 2 buang tepi)

jadi dgn aku istiharkan la dgn rasmi nya..blog aku ini akan jadi diari ku...in'Allah akan ku update n cerita kisah hidupku yg xseberapa ini smpai la aku mati(klu berkesempatan).

ehm alang2 tgh tulis post ni...ari ni dlm sejarah...xde pe2 special,pagi2 dah gi main riadah same2 sahabat perjuangan,main futsal.dpt jugak la sumbat gol 1 utk rumah MERAH...hebat jugak aku main...

tghari plok ikut coursemate aku gi raye rumah kawan2...penat la weh..smpai ptg jalan..tp ok r bleh kenal rumah kawan..
pastu mlm mcm bese de meting sokmo...bincang pasal future planning..ari ni pun de r rezeki sket..de org pm nk beli hp..bleh la slow2 dulu,tateh2 lu..pah ni klu untung besor, bleh la blanje saing2..sebut pasal niaga ni aku de impian yg cukup besar, nk bukak syarikat makanan yg bleh mengantikan nestle..sume2 brg2 dapur adalah produk aku...bleh la guna ilmu aku dlm chemical engineering ni nk wat produk bru...doa2 kan la supaya mnjadi kenyataan...

mse tgh tulis post ni pun roomate doh tido doh...kate nk g makan luar..ehm tido xjadi nape la..
ok r stakat ni je...

waktu tulis :12.42 mlm
keadaan: suram2 sejuk,kesederhanaan kemalasan,smbil dengar lagu raiha
n

No comments:

Post a Comment